TIPS UNTUK IKLANKAN PRODUK ANDA

 HAPPY WEEKEND GAISS😊


Sedikit info Harini.

Dalam dunia pengiklanan, tradisional marketing strategy paling power adalah television, radio dan billboard ads. Manakala digital marketing paling power adalah website dan social media, seperti cara iklan di intagram 


Hypothesis dalam dunia advertising ni mudah 'MAKIN RAMAI AUDIENS KENAL PRODUK KORANG, MAKA MAKIN RAMAI YANG BELI DAN MAKIN TINGGI PROFIT KORANG' 


Nahhh saya sertakan pakej slot temu bual dan ik lan di TV AL HIJRAH untuk tahun 2020..& kemungkinan tahun 2021 ni har ga akan makin naik... 



1 slot dah beribu hinggit sekali tayang. Kalau uols ada duit, uols sila laa bayar. Duit uols, bukan duit saya tau.. Tetapi... berapa ramai rakyat Malaysia yg tengok rancangan kat TV Al Hijrah? Kalau kat rancangan tv lain lebih kurang juga harganya. Ini saya bukan nak kondem nama sesuatu TV tu, saya nak buka mata korang tentang pengiklanan ya, harap jangan salah sangka 😄


Radio dan billboard? Beribu jugak modal nyaa untuk tayangan yg singkat. 


Bila uolls guna social media sahaja, uolls kena extra extra extra bekerja. kena selalu posting, bina engagement, kena konsisten. Tu belum kira lagi berapa banyak uolls spend dekat FB Ads atau Google Ads lagi. Pastu nanti salah setting dan malas monitor, lebur doit uols tanpa balik modal 🤭


Okay last, website! Best sebenarnya ada websites ni. Tapi untuk memastikan marketing menggunakan websites ni padu, uolls kena pastikan traffic tinggi. Baru boleh ada di First Pages Google, baru boleh reach wider audience, baru boleh generate jua lan dan pro fit. 


Tapi nak bg traffic tinggi ni samadaa uolls rajin macam uolls monitor progress di social media atau uolls guna servis SEO. Tapi mahal juga SEO ni, purata minimum 2000 hinggit. 


Faham ke tu?


Okay laaaaaaa. Ni nak ringkaskan laa ni. Nanti penat bebel tapi tak faham apa kan...


Dunia marketing dan advertising adalah mahal. Bak kata Sifu saya, kat dunia ni tak ada benda murah dan percuma. Walaupun uolls guna social media pun ma hal sebab apa? Sebab consume masa, semangat dan tenaga yg tak boleh di nilai dengan wang ringgit. 




Jadi pilihan yg kita ada adalah buat pilihan bijak. Saya ada jalan singkat untuk bantu uols reach wider audience, get more sales, be well known. Tetapi dengan kos yg rendah dan tak masuk akal. 


Melalui platform BUZZCENTRUM. Boleh CONTACT saya sekarang. 



Kalau uolls fikir ni adalah peluang untuk kembangkan bisnes uolls, mesti uolls takkan lepaskan peluang ni..💥💥💥


♥️♥️♥️

Tekan link WASAP segera!!!  

Follow saya di FACEBOOK. Tekan FB

Semoga apa yang saya kongsikan dapat bantu usahawan untuk membuat strategi pemasaran yang terbaik untuk bisnes anda. #JOMBANGKITBERNIAGABANGSAKU

Comments

Popular posts from this blog

PERTAMA KALI DENGAR TENTANG BUZZCENTRUM? INI BEBERAPA PERKARA MENARIK YANG PASTI AKAN MENGUJAKAN ANDA.

INI TIPS UNTUK BERTAHAN DALAM BISNES.