PERTAMA KALI DENGAR TENTANG BUZZCENTRUM? INI BEBERAPA PERKARA MENARIK YANG PASTI AKAN MENGUJAKAN ANDA.

Bismillah 
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda yang sedang membaca perkongsian bro hakim. Sebelum saya meneruskan perkongsian, eloklah saya perkenalkan diri. Saya Muhammad Aiman Hakim Bin Mohd Tumiran, berumur 20 tahun dan mentap di Batu Pahat Johor. Maka sudah kenal, harapnya bertambah rasa cinta, ehhh. 

Kalau di Facebook saya menggunakan nama Hakim Aiman dan banyak berkongsi ilmu tentang bisnes yang saya belajar daripada sifu saya, iaitu Sifu Zor. Boleh follow Hakim dan set kepada 'see first' supaya tak terlepas sebarang perkongsian dari saya.๐Ÿ˜‰

Alhamdulillah, blog ini ditulis untuk REVIEW dan berkongsi sedikit info yang Hakim tahu mengenai platform terbaru iaitu BUZZCENTRUM. Buzzcentrum adalah sebuah platform pemasaran bisnes online jangka masa panjang yang dilakukan secara auto pilot marketing yang sangat membantu anda untuk mendapatkan jualan sepanjang tahun.



Untuk makluman anda semua, pemilik projek ini adalah usahawan Muslim bumiputera yang dah lama terlibat dalam dunia perniagaan atas talian sejak beliau berumur 12 tahun, beliau adalah HASZOOR MUAIDI atau lebih femes di Facebook dengan nama Sifu Zor.


APA SEBENARNYA BUZZCENTRUM NI? BAGUS KE?


Baik, Buzzcentrum baru sahaja bermula pada 20 oktober 2020. BuzzCentrum bakal menjadi platform marketing no.1 di Malaysia kerana ia adalah jalan pintas kepada pemasaran bisnes online anda untuk jangka masa panjang. Jadinya BuzzCentrum adalah solusi kepada usahawan yang inginkan bisnes mereka kekal relevan dan stabil.


Jadi, Hakim ingin berkongsi 5 sebab kenapa usahawan WAJIB mengambil pakej yang ditawarkan dalam BUZZCENTRUM.

  1. Usahawan hanya perlu register dan bagi maklumat secara terperinci tentang bisnes dan team BuzzCentrum yang akan bantu buat marketing secara auto pilot. Anda hanya tunggu pelanggan untuk buat pembelian! WOW memang best kan?๐Ÿ˜
  2. Usahawan tak perlu lagi susah payah nak buat marketing secara manual setiap hari. 25 jam buat iklan post di sosial media tapi tiada hasil.
  3. Bagi usahawan yang baru berniaga tak perlu keluarkan modal yang besar untuk buat pemasaran. Jangan bakar atau leburkan duit di fb ads, google ads dan dan servis iklan yang lain jika tiada ilmu.
  4. Untuk usahawan yang nak jimatkan kos marketing dan dah rugi banyak labur duit iklan, anda wajib ambil pakej BuzzCentrum biar kami bantu.
  5. Untuk usahawan yang nak gandakan lagi jualan inilah masa terbaik untuk ambil peluang pasarkan produk anda di platform BuzzCentrum.


Dan Hakim share lagi 5 sebab, WHY BuzzCentrum adalah investment terbaik buat usahawan untuk memajukan lagi bisnes mereka:

1. Kos yang rendah tetapi berbaloi. Usahawan perlu mengeluarkan modal yang besar untuk lantik duta atau bayar iklan di suratkhabar, radio dan televisyen. Lebih baik anda gunakan BuzzCentrum.

2. Penjimatan duit dan hasil berganda berbanding fb ads dan google ads yang perlu leburkan duit setiap hari. Contohnya sehari rm15, kalau sebulan dah rm450, setahun??? Kan banyak modal yang perlu dikeluarkan, kesian kepada usahawan kecil๐Ÿ˜Ÿ  

3. Menjimatkan masa dan tenaga. Bagi usahawan baru atau berniaga online secara sambilan, anda tak perlu lagi beriklan 25 jam di sosial media. Insyaallah BC bantu memudahkan anda mendapatkan pelanggan secara auto pilot. Pelanggan pm terus nak beli produk atau servis yang anda tawarkan.

4. BuzzCentrum menggunakan strategi pool marketing di mana bakal pelanggan akan ditarik masuk secara semulajadi apabila mereka mencari sesuatu perkara yang diinginkan di enjin carian google.

5. BuzzCentrum menggunakan teknik SEO yang sangat terbaik untuk menarik pelanggan yang serius membeli produk atau servis yang anda tawarkan. Kalau anda survey, harga SEO paling minimum di Malaysia adalah rm1000 sebulan tau. Sangat mahal untuk dibayar oleh usahawan mikro, jadi usahawan perlu pilih BUZZCENTRUM.



Jadi sekarang BuzzCentrum sedang menjalankan promosi untuk membantu para usahawan di Malaysia. Tawaran ni sejujurnya bagi Hakim sangat tak masuk akal sebab murah sangat Ya ALLAH. Rugi betul usahawan yang menolak tawaran ni.

Harga BuzzCentrum 2021.





Macam yang Hakim share di atas berkaitan SEO, itulah BuzzCentrum gunakan sebagai strategi marketing utama buat klien mereka. Yang paling best nak tahu apa? HARGA YANG DITAWARKAN SEMUANYA ADALAH LIFETIME FEE YA, maksudnya bayar sekali sahaja seumur hidup. Memang sesuatu yang best dan mengujakan ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜  

Mari lihat pula apa yang best dengan slot listing di BuzzCentrum:

  • Maklumat perniagaan seperti nama pemilik atau nama perniagaan atau nama produk yang anda niagakan
  • Gambar produk, description dan juga harga yang boleh disesuaikan mengikut kemampuan pembeli (sangat murah, murah, mahal, sangat mahal)
  • Fungsi video
  • Fungsi semua link media sosial anda boleh dikumpulkan sekali (Instagram, Facebook, Website)
  • waktu operasi perniagaan
  • Bagi yang ada kedai, boleh letak direction Google Maps
  • QnA dan soalan lazim yang biasa ditanya pelanggan
  • Pelanggan boleh terus hubungi anda atau terus ke link whatsapp anda, pelanggan juga boleh berhubung dengan anda melalui emel
  • Paling menarik, ada fungsi review (seperti di shopee/lazada) pelanggan anda boleh memberikan review terhadap bisnes anda


So, Hakim menyeru kepada semua usahawan untuk segera dapatkan pakej di BuzzCentrum. Jangan tangguh lagi demi kepentingan marketing bisnes anda juga, betul. Harga dan tawaran di BuzzCentrum anda takkan jumpa di tempat lain tau.

Kepada usahawan yang SERIUS BERMINAT nak grab peluang ini, nak melanggan pakej boleh hubungi sahabat Hakim di talian +60187919574

Jadi, akhir kata dari Hakim, semoga apa yang Hakim kongsikan ni dapat membantu usahawan dalam meningkatkan sales dan dapat kukuh bisnes mereka tatkala kita semua sedang menghadapi kepincangan ekonomi akibat wabak covid-19 ni. 

Kepada yang nak join BuzzCentrum sebagai agent, nak jana side income rm50-rm100 setiap unit jualan, boleh juga hubungi sahabat Hakim ya, 60138601939 

Sekian, TERIMA KASIH ๐Ÿ˜„   





Comments

Popular posts from this blog

TIPS UNTUK IKLANKAN PRODUK ANDA

INI TIPS UNTUK BERTAHAN DALAM BISNES.